VAD ÄR DET SOM HÄNDER?!

Allt blir bara sjukt nu! Alla är sura, ledsna eller allt möjligt! Själv har jag inte heller mått så värst bra p.g.a Gymnasie val, kompisar å sånt skit. Fast så hade jag iaf koll på vad som händer men nu?! Inte ett skit. Har JAG GJORT NÅGOT?! ( om jag tänker efter så är det inte så mycket som jag har gjort) men om andra nu tycker det så kan de svara vrf! åh jag blir bara trött på allt skit!

Ska inte slösa tid på att ge er massa av mina tråkigheter jag går och lägger mig ist.


Puss ♥

 

Update
Förlåt för det där var bara tvungen att få ur mig lite. men alla betersig konstigt hellt plötsligt! och vrf? Ingen aning! Och nu har jag bestämmt mig att sluta bry mig så mycket om vem som är sur eller så. visst om mina närmsta kompisar blir sura men jag känner att jag orkar inte lägga ner tid på såna onödigheter nu. Snart är denna termin ocks slut och många av oss går skillda vägar....
Vi hörs imorgon Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0