I'm Sorry!


Jag är ledsen
att jag inte bloggat på så lääänge länge länge men jag var ju i dalarna och det var MYS hela veckan det ända tråkiga var nog vädret. Eftersom det regnade som jag vet inte vad. Jag trodde jag skulle få damp på det men jag lugnade ner mig och klarade mig hela veckan! Bra va? :)

Nu sitter jag iallafall i köket. Kusinerna och min mor är i full gång och lagar mat. Snart ska vi åka till skogen på picknick och plocka blåbär :) Mmm... så gott! Några dagar sen gjorde jag muffins och alla älskade dem, Haha jag är BÄST! :) Vi kom hem från Farsta Centrum nyss och jag handlade in en bok. THE HOST har någon läst den än? Jag har ju läst Stephenie Meyers alla i Twilight böcker och jag älskade dem. Och så klart så läser man på engelska. Jag ska ju till Indernationella kunskapsgymnasiet så det är klart att man tar engelska! :)
Aja nu måste jag hjälpa till!

PEACE OUT! <3

Kommentarer
Postat av: Cassandra

HAHA, only the best! TOP OF THA LINE! :D <33

2009-07-27 @ 23:07:59
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: Cassandra

hahah alltså, man tävlar om vem som kan duscha snabbast :P jag vann MOHAHA! :D och absolut, cutiepie :D

2009-07-28 @ 00:23:42
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0