Inget blev av...

Jag gick inte på något varken Gröna Lund eller Bio eller Luffa med kusinerna i stan(skulle inte vara så mycke luffa eftersom de behövde hjälp med lite saker typ?) haha. Jag satt tyvär hemma och tråkade hela dagen Läste ut Breaking Dawn ni vet den 4 boken i Twilight serien. Den var ganska bra men nu har jag inget att läsa så jag vet inte vad jag ska göra... eftersom jag har satt igång med att läsa på engelska så vill jag ju fortsätta. Kanske ska kolla om The Host finns på bibblan imorn. Imorgon åker tyvär en del av min familj tillbaka till Polen kusinerna stannar kvar, eller 2 av dem en åker hem och moster och morbror åker dit. Min lilla syster funderar på att åka dit också men hur det blir med det får vi se haha  hon brukar aldrig sova borta och nu ska hon till Polen i 1 månad...

Måste sova nu! PEACE!

P.s Gumman vet inte vad som hände idag men jag älskar dig. D.s

Kommentarer
Postat av: emma

jag var bara en runda på stranden igår (: det var superskönt. vad har du för planer idag?

2009-06-28 @ 12:06:06
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: emma

okejdå (: såg att du inte kom iväg till gröna lund men du verkar ha haft en fin dag ändå? jag har bara varit lite på stranden idag

2009-06-28 @ 22:57:49
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0