Kusinerna är här!

yeeey! haha fan vad jag har saknat dem! Känns skönt att de äntligen är här! Nu har jag nått att göra och någon att snacka med! Haha.

Det är en av anledningarna till att jag inte bloggat den andra anledningen är att jag orkade hellt enkelt inte göra det.:)
Iallafall sitter just nu på balkongen och CHILLAR GALET. Igår och idag har jag och resten av familjen varit på stranden och solat (Har lyckats bli ganska brun haha) Det var sjukt skönt Flaten är ett bra ställe att sola på :P Imorgon har jag absolut INGA planer alls! haha någon som vill hitta på nått med mig SNÄLLA? Familjen ska nämligen till Tom Tits jag ska dit senare med kusinerna för de kan ju inte åka själva... haha

Nu hör jag tv:n  sjunga. En blandning av sött och salt stockholm i mitt hjärta...  Ska kolla på allsången nu PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0