Kusinerna kommer idag! :)

Hejsan!

Kom hem ett tag sen och hoppade direkt in i duschen, snacka om att man kännde sig skitig!
Iallafall vi var ju hemma hos Jonte igår med Sara, Cassandra och Engla  och kollade på film käkade och hade mys! :) Haha. Jag snackade också med Sarah ett par gånger samt hennes kusin i telefon, hon är ju i tjottahejti snacka om att jag saknar henne!  

Just nu sitter jag i badrocken snart ska jag kasta på mig lite skönare kläder sätta på musiken på full och leka städerska! haha. Jag ska i stort sätt städa hela huset dammsuga, plocka, damma av och städa i toaletten... ush! haha

Nu måste jag gå! Det är mycket kvar att göra och jag är själv! Någon som vill hjälpa till?Slå mig en plingeling då! :D

Puss <3


Your Song- Moulin Rouge vem skulle tacka nej till en kille som sjunger till en?


Tess fan vad jag saknar dig!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0