Nu har W åkt...

Lillasyrran följde med min Moster hem till Polen. Jag hoppas att hon klarar sig fint där ! Kommer sakna dig stumpan! Ha det kul och hälsa alla!

Kom hem från Sara ett tag sen. Fan vad underbart det var att träffa henne samt Cassandra, Fredrik och Patrick de är roliga människor det! :) Vi käkade grill mat och det var mums P-O (Saras Far) lagade god grill mat åt oss jag jag blev fett mätt! Sen när vi alla var mätta och belåtna så gick vi upp till Saras rum och efter en stund kom Carina (Saras Mor) med Smulgubbar (?) haha det är en korsning mellan Jordgubbar och Smultron det var goott! :D
När klockan började bli lite sent så skulle jag bege mig hem och Patrick följde med. Vi tog tuben till högdalen och med vår lycka så missar vi bussen och tyvär så går de varje halvtimme så vi promenerade hem till mig och sen väntade på att bussen skulle komma så att patrick kunde åka hem. Det var faktist riktigt skönt att få sig en promenix. :)
Imorn jobbar kusinerna igen så jag har inget att göra (Sara se det som en peek :P ) haha

Nu är jag trött ska sova! PEACE!


Kommentarer
Postat av: emma

ja absolut! stranden är lovely. vad sysslar du med ikväll?

2009-06-29 @ 17:42:41
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0