Poker Face


Jag är inte ett så stort fan av Lady Gaga men när jag och Sara YouTubade idag så kom vi in på denna versjon och den tog mig på fall direkt! Jag blev bara kär! Asså tjejen låter ju jätte underbar live så vrf ska hon hålla på med data gjord röst och skit? OH I LOVE THIS! Nån mer som känner som jag?


Okej nu har jag skrivit hur jag känner om den låten då kanske jag ska skriva om lite allmänt! Just nu tog jag en paus från pluggandet Jag måste göra klart alla 3 steg jag påbörjat i engelska de ska vara klara till imorgon! Shit pommesfrites! haha. Iallafall Cabaret förberedelserna i min skola är i full gång vi spelar ju upp på Torsdag. Idag har jag övat med både Shackles och Realise (som Sara skrev till cabareten). På Shackles repet kännde jag själv att det var hellt KATASTROF och allt blev bara bajs fel så jag sa till vår musik lärare att jag tyvär inte kan göra denna låt, Visst var det lite synd men det fixade sig lätt när den underbara Tove tog över och sjöng låten perfekt på genrepet! Så jag är glad att jag har vänner som sjunger underbart! Jag hade iallafall tänkt vara med och sjunga på Realise får se bara om jag lyckas sätta ihop fingrarna som ska plonka på basen sammtidigt som jag sjunger. Så fort jag kom hem från Sara så satte jag mig och övade och känner mig ganska säker på den här hemma men det är ju annan sak på skolan och med publik och stressen och sånt skit. Aja får hålla tummarna att jag klarar det!

Nu MÅSTE jag värkligen fortsätta plugga ska bara hämta en riskaka till och sen är det full rulle!

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0