Sommarlov



Therese Johansson Rojo, vet inte om du kommer ihåg men vi sjöng ju denna på Engelska lektionen och snackade om hur bra den låten var och om hur Eva Cassady sjunger underbart vi fattade inte varför hon hade dött så ung  och Markus sa åt oss typ 50 gånger att hålla tyst!  haha Är så jätte glad att jag hade iallafall minst den lektionen  med dig i veckan  våra otroligt flitiga Engelska lektioner speciellt när vi satt och snackade Twilight och Paramore Älskar dig gumman, Du är så otroligt saknad av oss ALLA! <3 Jag kollar ibland upp i himmelen och hoppas på att få se en glimt av dig...

Ja nu har vi fått sommarlov, balen och allt är hellt klart och visst är det kul men varje gång jag ser ner på min hand vill jag bara gråta. Där sitter det svarta Siden bandet som vi har som sörjeband. Vi kan ha kul med det visar ju ändå att vi sörjer den underbara tjejen. Och jag fattar inte varför men alla ska bara försvinna Först morfar sen Daniel och nu Therese på ett år, vem mer känner sig manad? Kanske då blir det mina Depretions tider så jag sover hela dagarna och bär svart och ser rutten ut. Jag lovar jag pallar inte så mycke mer. Försöker hålla god min men inte alltid man lyckas låter man tankarna ta över så är det kört. Idag var det skolavslutning och jag bölade som fan kommer ju sakna ala lärare och alla i årskursen Alla är ju bara för underbara. Efter det åkte jag och några till och chillade hos sara det var myys. och de som undrar varför jag inte lägger upp bilder är för att min data är typ paj! och jag kan inte lägga in bilder på mammas data som jag sitter vid nu. Det var kort om dagen imorn blir det typ Grönan?


Hej då, ajusste LLFU (lev livet fullt ut) som tess sa!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Fick rysningar när jag såg videon, det är så himla synd ;/ jag känner henne inte men iallafall, R.I.P :(

2009-06-12 @ 09:04:31
URL: http://myyseelf.devote.se
Postat av: Blixt

LLFU <3

2009-06-12 @ 12:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0