Ackord efter Ackord

Kan bli något skit snyggt i ändan! det fick jag se idag när jag var hos Sara hela dagen! Vi jobbade på texten jag skrivit som såklart inte var hellt klar för att det saknas en brygga och en till vers men det jag hade var ju ngt ändå. Jag har till imorn på mig att hitta på något men det har lixom inte gått så bra har ingen inspiration! Jag hoppas den kommer snart annars så är det ute med mig! Vi hade lixom ganska mycket tid på oss att skriva nått.

Imorn har vi en läskig dag! Vi ska ha 2 stycken NATIONELLA prov i engelska (HJÄLP!)  Inte nog med att jag inte är så duktig på att skriva på engelska så är det Fredagen den 13 imorn! Hoppas att jag lyckas!

Nu ska jag gå! Först ska jag klura lite på min låt sen ska jag kolla på en film hade jag tänkt om jag inte somnar innan det såklart :) det står mellan en Polsk film och Center Stage - Turn It up. vi får se hur det blir.

HA DET KING! TJINGELING! (som jag och fredrik säger!)


Kommentarer
Postat av: fredrik

hehe, yeeeeeey :D

2009-03-13 @ 16:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0