Bialystok- Polska stolica tanca

Kanske inte många som vet vad det betyder. Men jag sitter och kollar på You Can Dance den polska versjonen, än så länge är det bara uttagningar och då åkte de till min hemstad Bialystok och då sa programledaren Bialystok - Polska stolica tanca som betyder Bialystok - Polens dans huvudstad! Och jag tyckte det lät ganska snyggt så därför valde jag den fina rubriken. Där fick ni en lång förklaring :P

Jag har inte bloggat på ett tag för att jag har varit så inne i läsningen av TWILIGHT serien så jag har glömt om världen :P
Fast det har inte hänt så mycket.

Måndags var jag ju sjuk.

Tisdag: SPRÅK DAG! spanska hela dagen men en film som heter "Todo sobre mi madre" på svenska " Allt om min mamma". Den var ganska bra!

Onsdag: idag hade vi en halv dag så jag hade ett engelska pass sen bild ws. Efter skolan kom Cassandra vi kollade på film ( Another cinderella story)  drack te, kollade på Wipeout och så kollade vi på riktigt roliga klipp med japaner som var med i programmet " Hål i väggen"  fy vad jag skratta! På kvällen hade jag musikalen.

nu ska jag fortsätta läsa.

HA DET BÄST!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0