Brevet kom fortare än väntat.

Hejsan!
Jag sitter panikslagen med ett brev i handen där det står Inbjudan till personlig intervju på Kungstensgymnasiet och jag vet inte vad jag ska göra. Det är om 20 dagar och jag måste hinna göra 6 bilder med 2 olika teman. "röd" tema och "lycko" tema hur jag ska lyckas vet jag inte riktigt. Men jag vill att det ska gå bra. Den skolan är mitt andra val och fotografering har jag alltid älskat. Men om jag ska göra det så måsta jag göra det snarast för att jag tar alltid god tid på mig när jag ska fota. (:

Nog med min oro. Idag var det en okej dag i skolan. Först mitt favorit ämne SPANSKA sen så hade vi svenska där vi fick reda på våra nationellaprov betyg och mina löd som följande
Muntliga- MVG
Skriftliga - VG
Läs förståelse VG
Och så hade vi SPINNING med tjej gympan och jag gav allt jag hade på det, jag bara gasade på! WROM WROM!
så nu har jag ont lite här och var :P
Sen så gick jag och Cassandra och pluggade på BIBLOTEKET! vet ni hur konstigt det känndes? haha men det gick iallafall ganska bra :)

Imorgon ska jag ha engelska nationella muntlig önska mig lycka till :D

hur har er dag varit?


Nu ska jag jobba spanska.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0