Hallelujah



Denna låt med Amanda Jenssen under hennes tid på idol är hellt UNDERBAR! jag har lyssnat på den minst 100 gånger idag!

Idag var det nationella prov i engelska och om jag får säga det själv så gick det ganska bra för mig. Får se sen om det är sant när resultatet kommer.
Igentligen har inte jag så mycket att skriva för att det hände inte så mycket under dagen. Snart ska jag kolla klart på filmen jag började kolla på igår kväll men sen somnade jag konstigt nog. Än så länge tycker jag att den var ganska bra. Och killen som spelar huvudrollen är bara sååå snygg! Jag skriver senare!
Ikväll kanske jag ska sova hos En liten gris Sara så jag kommer nog inte blogga, men innan jag åker så hinner jag med ett och annat inlägg!


Puss<3

Kommentarer
Postat av: © A N N A » Design, foto, tävlingar!

Vem vinner melodifestivlaen ikväll?



Kika in min blogg;

-> Laptopväska, tävling just nu!

-> Jag gör bloggdesigner!

-> Inredningstips

2009-03-14 @ 19:07:23
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0