Hej hej

Förlåt att jag inte skrivit, men idag var det skola sen så begav jag mig ut på jakt efter inspiration till mina foton jag ska ta till gymnasie intervjun. Lite kom jag på med skolans bildlärare men jag var tvungen att tänka igenom det igen... 

Imorn är det ÄNTLIGEN fredag! Jag ska tyvär ha hemspråk efter skolan så det kommer ta tid innan jag bloggar igen. (villken vanlig människa sätter hemspråk på en fredag? ) Sen hade jag tänkt att börja fota lite... Men har ingen aning om vart jag ska börja.. Kanske ska man skaffa sig en bra kamera först? (Cass? :P) annars får jag ta med min lilla vanliga kamera.
Vad ska ni hitta på i helgen då ?

Jag känner att jag skriver osammanhängande så jag ska kanske ta och sluta...

Ha det gött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0