Hejsan!

Igår konstigt nog sommnade vi vid 3! :O jag sommnade typ 2 gånger på saras golv! Så TRÖTT var jag. Jag är förvånad för att vi vanligtvis lägger oss klockan 5 eller så. Men men vi vaknade vid klockan 12 och fixade en god fukost och tog med oss den till sara för vi skulle sammtidigt kolla på film och det blev WILD CHILD den var jätte bra! Det är en typisk film som jag gillar!

Men men senare var jag tvungen att åka på troundrevisning och möta G med hennes mage som hade redan börjad växa så gullit! På vägen hem åkte vi och Patrycja hem med samma tub då kommer det en fyllegubbe och frågar om han får öppna en öl. Sen satt vi och pratade med honom om hur gamla vi var och vilken skola vi gick på. vi sa aldrig sanning :P Sen frågade han oss om vi vet vad CAPRE DIEM betyder och jag svarade direkt medans G och P satt och skrattade:)

Nu sitter jag hemma har INGET att göra. ska typ kolla på en polsk film snart. Hm mobilen ringer vem kan det vara? Ah Sofia hon ska åka till grekland i en månad nu LYCKOS henne! ha det så bra där gumman!
Vad har ni för er ikväll? Melodifestivalen som alla andra eller?


PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0