hejsan!

Förlåt att jag inte har bloggat, jag har loggat in och försökt börja flera gånger men inlägget kändes bara hellt fel..
Jag är hemma från skolan idag. Jag mådde inte så bra hade ont i huvet och illamående. Ajusste jag har lyckas förstöra datan på ngt sätt så alla mina filer och så öppnar med en och samma program nämligen antekningar. Så om någon har också lyckats göra så att filerna vill bara öppna med ett program och lyckades få bort det så vill jag GÄRNA ha hjälp!
Nu måste jag plugga har ENGELSKA att göra.

Ha en bra dag <3


Kommentarer
Postat av: sara :)

Saknade dig fett mycket idag :( krya på dig <33333

2009-03-09 @ 14:31:06
URL: http://sarabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0