Imorn är det falun! :)

Lyssna på dem de är hellt AMZYNG
Hejsan!

Jag har precis packat klart min stora packning till Falun. Ni vet resan vi gör med årskursen varje termin för att ha Sy slöjd och hemkunskap. Det är lite sorligt att det blir sista gången nu jag älskar det där stället! På torsdag fyller min underbara mamma 18+ (inte ska man skriva den riktiga åldern :P ) Så då säger jag Grattis! älskar dig massor!  Tyvär kan jag inte vara på hennes fest heller attans också! Jag vet inet riktigt vad jag ska skriva.. Det är nog bara det att jag ska till falun och har ingen aning om jag kommer ha någon data i närheten så att jag kan blogga men annars så hörs vi på fredag då jag LÅVAR att blogga och kanske lägga in några bilder, det är ju maskerad på onsdag jag har ingen speciell outfit men man kan väll piffa upp sig lite ändå. Ajusste är det nån mer än jag som lyckats skära bort halva nageln nån gång? jag gjorde det nämligen idag och USH va ont det gör. Rekomenderas inte! Nu måste jag gå, kom på att jag inte packat in shampoo och tvål det är ju ett måste annars luktar man ju ush ..Ni får ha en bra vecka! 

PUSS 


P.S Såg ni Merlin idag? Skit spännande!!! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0