Jag bloggar nu

För att jag vet inte riktigt om jag lyckas och orkar göra det senare! :D
Idag var det MATTE DAG i skolan. Inte kanske mitt starkaste ämne men jag tyckte jag kalarade av dagen ganska  bra. Alla uppgifter inför nationella det var inte det roligaste men jag och Vanessa hittade alltid på något att skojja om :) 
Senare vart det hemspråk (på en fredag!!!) och där pratade vi om olika viktiga datum. Jag har fått ett uppdrag också jag ska skriva en uppsats på polska om en polsk kändis på ca en eller två A4. 
Ajusste dagens dåliga sak var att jag missade MUSIK WS och nu vet jag inte hur jag ska göra. Låtarna ska vara inne nästa vecka och jag har bara mina akord plus att jag har intagnings projektet. 

Nu ska den stora bebisen (jag) kolla på svanprinsessan Min favorit film typ! Sen så ska jag försöka ringa En liten gris om telefonerna låter mig

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0