Mysig dag i kungsan! :)

Yes that's right. Jag var på kungsträdgården idag iallafall. Jag släpade med mig lillasystern till Kyrkan klockan 12 och sedan gick vi på jakt efter present till en liten gris Sara vi hittade den ganska fort men vi ville inte åka hem än så vi gick till kungsan och det stog massvis med olika tält på hela kungsträdgården så jag och Weronika gick och kollade. Då var det Sportlovs aktiviteter det fanns t.e.x. Gör din egna is skulptur, gör ditt egna pinnbröd, "cirkus skola" med olika roliga lekar och för de minsta barnen fanns det lång färds skidor och en isig pullkabacke. Själlvklart var skridsko banan öppen och idag är det tyväär sista dagen. Weronika testade på allt. Efter ett tag blev vi lite hungriga så vi gick till donken och käkade. Hur har er dag varit?

Nu kommer min kära mamma hem från jobbet så jag ska nog sluta!


Puss <3

p.s Imorn är det skola ush! d.s.


Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Vad bra! haha, först trodde jag att hon menade det, men sen när jag såg att hon hade skrivit samma till dig så... ja, då förstod jag att det inte var så!

Ska du göra imorrn då?

KRAMS!

2009-03-01 @ 19:04:23
URL: http://princecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0