Söndag! Imorn är det skolan igen...

Hejsan! 
Klockan är lite efter 15 och jag har ingen aning om vad jag ska göra nu. Igentligen så borde jag göra musiken och engelskan men jag har lixom lite problem med att börja med den. Jag får ta och fixa lite Daim Cappuchino och göra något vettigt för en gångs skull. Kanske lite foto? Jag måste göra korten senast nästa vecka för senare kommer det bli föööör sent!  Jag har ju intevjun om 2 veckor. Jag är fortvarande osäker när det gäller bild förslagen vår bildläraren gav mig. Visst att jag ska använda ett hjärta på tema rött är hellt okej. men lycka... nja. aja vi får se hur det blir.
Nu ska jag sätta igång och göra något vettigt! Jag kanske skulle ha träffat C idag men hon har inte härt av sig och jag kan inte ringa för att mobilen har inga pengar och hemtelefonerna har slut på batterier... cassie läser du det här så ring lr sms!
Vad hittar ni på idag?


Puss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0