Hello!

Jag har inte bloggat sen jag var på VIP kväll i IKG (internationella kunskapsgymnasiet). And im sorry for that guys! iallafall nu sitter jag på min stora säng med söta sara hon spelar på min lille brors leksaks piano :P Haha hon verkar ha det ganska kuligt. Hur var eran valborg då? Jag och sara satt hemma och kollade på Twilight. men vi orkade aldrig kolla klart på den. haha vi somnade ganska tidigt visst Sara? :P Vi sitter faktist och väntar på att CASS ska sms oss för att hon skulle komma hit och vi skulle skata men hon svarar ju inte. Cassie om du ser det här SMS oss! Jag kom på att vi typ har en ramp här! (om den står kvar så klart) 
Haha och nu när det är uträttat så ska jag bara lägga in bilder från i Onsdags och igår. Nån som läser Cassies blogg? jag har bild på henne med och efter att hon tagit bort tandställningen. Den kommer också upp:)

PUSS<3

Klicka på bilderna om du vill se dem!

                    
Är hon inte söt!?              Sara och Cass inan VIP kväll.      Jag och Cass inan vip kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0