I can't fight this feeling anymore!

Jag vet ingen fattar rubriken med det är skönt för mig!

Jag tänkte blogga lite idag! Det finns inte mycket att säga jag är stressad över skola eftersom allt måste vara klart tills på måndag från min sida eftersom hela måndag, tisdag , onsdag och torsdag är det KABARE i vår skola Uh underbart!! Jag har gått runt och sjungit shackels som jag tove och ina ska sjunga! haha det finns bara ett problem Jag är förkyld! Hm undra hur det går. Jag får kurera mig med host medicin, halstabletter och the! Samt inte skrika så mycket under heljen. :)
Nu känner man att Balen börjar närma sig eftersom alla börjar leta efter nån att gå med och skit! haha så gulligt.

Nu ska jag gå! PUSS <3


Kommentarer
Postat av: nella

aaaah, du får dricka mycket te :) det ska jag också göra. jag är påväg att bli sjuuuuk.. :(



pöööööss :) <3

2009-05-28 @ 22:48:05
URL: http://nellabus.blogg.se/
Postat av: nella

hahah ja :) vi får krypa ner i soffan och hinka i oss te ;) <3

2009-05-29 @ 07:47:17
URL: http://nellabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0