Känner mig riktigt älskad tjejer!

Haha pratade med Cassandra och Sara nyss som vanligt så var det jag som påminde om att det var bra program på TV igår var det Så Ska Det Låta och idag inget mindre än Eurovision Song Contest! Vilka håller ni på? Själv håller jag på Portugal! Jag tycker den är så söt och har superskön stämmning på scen! Men Norges bidrag är ju inte heller den dummaste han är ju typ fett söt! Och han kan ju sjunga! Ahh det är något med killar som kan sjunga tycker ni inte? haha Islands bidrag är ju också sjukt bra! Vad skulle man ge för att ha en sån röst! haha 

Iallafall min rubrik är lite till S och C eftersom jag har försökt ringa dem som en tok och kollat på bloggen flera gånger om de har skrivit men har inte hört ett skit från dem. Och nu när jag pratade med dem sa dem att de läste men glömde ringa. Då kände jag mig älskad! Haha men det händer ju :P
Iallafall idag har jag STÄDAT och PACKAT! SNART ÅKER JAG TILL ROM JU! :D

Tjejerna kommer iallafall imorn och det blir ju kul! :) Då kan jag ju säga hej då och så innan jag åker! :)

Nu ska jag gå PUSS <3

Ajusste det ni kanske inte visste är: Storbritaniens bidrag med tjejen Jade Ewen var med i en serie som heter Out There och jag kollade på den när jag var liten men jag visste inte att hon hade en så MÄKTIG röst! Shit jag var hellt impad! Det var verkligen en fin låt! <33



 
Portugals underbara bidrag! Asså jag älskar den!



Jade Ewen. Storbritaniens bidrag! LOOOOOOVE FOR THIS SONG!!!!<33333 kolla i HD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0