Tjena Tjena!

Klockan har precis paserat 22 och jag är dunder trött! tror faktist att jag går och lägger mig snart! Jag har sjukt ont i halsen och personligen känner jag att det är nått fel på den men doktorn sa att det bara var en infektion så jag ska käka halstabletter, sova och dricka vatten/te med honung!

Som sagt så var jag och hällsade på min vän doktorn i morse han sa att det var inge speciellt men att jag kommer ha ont i några dagar till och går det inte över ska jag komma tillbaka! Då ska jag säga honom en sak! Om dagar som idag kommer igen så lär nog jag tappa rösten snart! Hahaha jag måste säga er det var underbart att komma till skolan idag! På morgonen tog jag och Sarah en glass (follk säger att det är bra för halsen :P) Um! Mayan Mystica vår favorit glass den är sjukt god Visst Sarah? Sen så hade Sara och Sofia bokat det underbaraste rummet i hela Kunskapsskolan enskede MUSIKSALEN! Jag fick äntligen höra låten som vi ska göra på kabaren sjukt bra är den! Jag ska spela Bas och jag lärde mig typ hela låten på 10-20 minuter JAG ÄGER! sen så skulle vi ha lunch men det sket vi i så vi var i musiksalen ett tag till sen kom "bandet" som skulle spela Livin on a prayer eller hur det nu en svaras haha det var sjukt kul vi fick de "sura" personerna som spelade nått instrument att le lite inte se ut som sura gubbar sen så var musiken så hög och de som sjöng hördes knappt så jag var inte så blyg och sjäng med för fulla muggar! vi sjäng låten typ 1000 gånger sen sista gången knastrade min röst så det blev så falskt och det lät så kul att sara inte kunde låta bli och skratta det lät sjuuukt kul!  

Sen efter skolan var det prov i polska gick inte så bra men vad gör det...
efter det så var jag i kyrkan min lilla syster ska ha en typ av nattvard på söndag :P
aja mina ögon stängst typ ska nog gå nu!

PUSS <33

p.s Sara och Cassie ni får komma på söndag säg bara vilken tid! Vi kommer vara hemma vid 2 halv 3! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0