H A H A!

Okej, när jag loggade in på MSN messenger så ploppade den vanliga lilla Windows Live today rutan upp och oftast brukar jag stänga av den eftersom det inte värkar vara så kul, men idag så stängde jag inte av den lilla rutan direkt det var nått riktigt kul som fångade mitt intresse.
Jag har personligen inte något imot denna tjej men är inte det här att gå långt! Sjunga om sig själv som president. jag säger bara HAHA
Jag kanske ska avslöja först vem det är om ni inte listat ut det så är det Paris Hilton visst hennes sommar plåga "Stars Are Blind"  jag gillade den till och med lite grann det var lixom skönt gung i den låten, men låten som fanns med i Windows Live today "Paris for president" den var bara HAHAHAHAHAHAH åt hela, jag kännde det var lite fåningt. Och nu ska hon ju komma med ännu en ny skiva. Som ska baseras på hennes liv och händelser. Haha vad tycker ni om det? Någon som kanske tänker köpa skivan? Och vad tycker ni om hennes president låt?

För er som inte kommer ihåg sommar plågan här kommer en liten påminnelse




Och så den nya "Paris for President" videon


Vad tycker ni om det? Jag tycket bara det är komiskt!


Här fick ni lite udda inlägg men jag tyckte det var ganska kul! PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0