Yello!

Ja nu får jag sluta klaga och säga förlåt för att jag inte bloggat. För att det är inte direkt så att det är en stor sak De några som läser min blogg kul att ni gör det och ni som inte synd :P Nu har jag tagit en paus från mitt engelska plugg skriver en berättelse inte kul eftersom jag inte gillar att skriva på engelska men sagan ska bli klar idag! :) Ska samt försöka skicka mitt steg i svenska till Matilda igen och om det inte funkar så blir det att jag skickar till Cäääss.
Nu känner jag att det börjar dra ihop sig snart slutar vi skolan och gymnasiet börjar. Ush.

Aja jag har inte så mycket att skriva. jag vill bara att ni alla tar och kolla på klippet nedan HELLT UNDERBART!

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0