Yo!


Hade tråkigt så försökte fota kläderna från idag if you dont like it i dont care! :) <3

Haha kollar på Eurovision song contest! haha sjuukt kul! men jag har jätte tråkigt! Ingen rolig inne på msn och jag har jätte ont i halsen! Söta Sara skrev att jag måste komma till skolan imorn! Eftersom det inte är samma sak när jag är där hon är bara sååå söt! Jag lovar att försöka komma imorn annars får du och Cassie komma till mig efter skolan för att I MISS YOU GUYS! Det är inte det roligaste att sitta hemma hela dagen! Så om jag får från mamma så kommer jag till skolan! Ajusste har prov i polska imorn! skit måste plugga! bäst att jag sticker! hej då Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0