2 steg närmare till Geek Karro!

Hahaha Ibland kan jag bara vara för busig. I alla fall så har jag inte bloggat på ett tag för att jag har hellt enkelt inte pallat men eftersom min älskade vän Ulf (Engla) sa att jag borde blogga lite mer så gör jag det nu! :) <3

I alla fall var inne på lilla syrrans Blogg nyss och det ända jag har att säga är OMG vad är det med den tjejen? Hon skriver CHILLLA typ 500 gånger i ett inlägg! haha man ser att hon är ny i det här! :)

Aja nu ska jag förklara rubiken! Idag fick jag min bettskena och det tycker jag är lite geek och andra anledningen är att jag har skaffat mig GLAJJOR de kommer om typ 1-2 veckor och ouuufff så het jag är HAHA jag skojar bra. Inte het nånstanns! haha så jag är snart sjukt geek!

Jag har i alla fall myyycke på G nu! För det första jag har fått en system kamera! WOHO! Imorn är det Halloweenfest a'la IKG och kommer blir GRYYYMT och på måndag åker jag till Polen till min kusins 18-års fest! :) Nu måste jag sluta nu får ha det bäst så hörs vi innan jag sticker till POLEN jag lovar! :)


 PUSSS  (klicka på bilden för större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0