3 underbara dar

Jag har en super känsla i hela kroppen! En sån som jag ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR! Igår hade jag en sjukligt rolig dag at emilies crib! Hennes villa är enorm och jag är avundsjuk på den! Vi som var där var Jag, Bänani, Frugan, Sara, Ulf (Engla), Memile, Polliver och Woo- boy! Vi kollade på film, myste, körde sanning och konsekvens, käkade pizza och skrattade som fan! Haha det ända jag kan säga är DET MÅSTE GÖRAS OM! Det var super kul! :)  Det är EN av de underbara dagarna!

Nummer 2 is TOODAY! Det som är posetivt är Pyntningen! Vi har julpyntat idag jag har försökt koka julcola blev i stort sätt misslyckat eftersom den typ blev klumpar men i smaken var det gott! haha Sen har det varit en skön stämning med familjen med allt det här inför julen! SÅ mysigt!

Och dag nummer 3 blir imorn! Då ska jag se Paramore!!! UNDERBART! Har längtat efter den här dagen LÄÄÄNGE! Det kommer bli en underbar dag!

Nu ska jag dra! Ha det bäst! :) <3


Nu e de jul igen!


All i want for christmas is you

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan.



Just nu mår jag rätt okej. Svimmade ju i folkmassan och blev helt dissy efter. Blev inte bra förens vid 4a i natt... Men ääh det är lungt att du kollade. Du var verklien inte den ända. Däremot sålänge du inte tog kort(som andra gjorde) så äre lungt. Förstår dig.



/AmandaVarDet

2009-12-01 @ 12:59:26
Postat av: Anonym

Hejsan.



Just nu mår jag rätt okej. Svimmade ju i folkmassan och blev helt dissy efter. Blev inte bra förens vid 4a i natt... Men ääh det är lungt att du kollade. Du var verklien inte den ända. Däremot sålänge du inte tog kort(som andra gjorde) så äre lungt. Förstår dig.



/AmandaVarDet

2009-12-01 @ 12:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0