Gårdagens fest diss dagens mini fest HISS!

Hola mis amigos! Como estan todos? Yo estoy prima! Och typ där tog mitt spanska vocabulär slut haha! :P men det gör inget för jag är SJUUUKT GLAD NU! :) Min PAPI och MAMI är på fest humör. Vad gör man då? Jo man fixar en fest! :) Papi är "DJ" med YouTube i högsta hugg och söker på alla möjliga gamla låtar som alltid kommer vara bra speciellt sånadära latinska som jag blir så jäkla glad av! Ni vet typ vad jag menar va? Hahah så jäkla roooligt! :)
Nu ska jag fortsätta dansa på "dans golvet" (vardagsrumsgolvet) haha vi hörs nån gång senare eller nått sånt! Eller ska vi göra det enkelt vi ses när jag skriver! :)

PUSS ♥

 KAOMA- Lambada


Ritchie Valens- La bamba


MR. President- Coco Jambo

 
Lou Bega -Mambo Nr 5


Dance your ass of now bitches! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0