Har nyss duschat nu läser jag slutet på min bok!

hej hej kände att jag kanske borde blogga lite har varit beroende av att läsa andras men när man läst klart alla så har man inget annat att göra. Sitter i alla fall här och ska snart ta tag i min fina bok "The Host" (som jag hade problem med att börja men nu går det fint fin snart är det slut:( ) Självklart läser jag den på engelska eftersom jag tycker böckerna verkar bättre då och jag lär mig lite mer också! :)

I alla fall för dem som inte vet har jag skaffat mig riktiga glasögon igen. Inte så starka men jag skipper ha ont i huvudet och ögonen efter en hel dag (speciellt när jag läser ganska mycke). Och det känns superskönt! under tiden jag inte bloggat har jag hunnit med en hel del, varit i polen där man festat pluggat skiten ur mig men ändå fått besvikelse, stått på Älvsjö Mässan och hunnit se New Moon!

Polen var SUUUPER KUL nu när man tänker efter faktist, att umgås med kusinerna så mycket under en vecka att vakna upp klockan 6 på morgonen för att gå och se Michael's Jackson's  film "this is it" och att snacka strunt träffa deras galna kompisar, att kratta löv när det känns som minus grader ute! Asså det är massvis som hände där och jag är glad att jag fick möjlighet att åka till polen själv för en gångs skull! :)

Stå Älvsjö mässan var annorlunda man såg massor med nya ansikten och fick för en gångs skull gå fram och prata med människorna utan att dom tyckte att man var knasig! haha

Och New Moon vad ska man säga? Besvikelse egentligen efter att ha läst boken så blev det ganska knas i filmen. Det ända man inte vill klaga på är varulvarnas SNYGGA MAGAR det ända jag har att säga är RAAAARW! haha :D

Aja nu måste jag gå ska först skriva klart min svenska och sen läsa ut min bok och då kanske jag kan börja på den nya boken jag köpte idag som alla säger är bra men ÄKLIG "Våtmarker" heter den nån som läst den? :)

PUSSS <3

Jag för bara nån sekund sen! :)



Älskar den här låten den knarkas av mig ganska ofta nu! Man in the mirror- The awsome Michael Jackson!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan.



Just nu mår jag rätt okej. Svimmade ju i folkmassan och blev helt dissy efter. Blev inte bra förens vid 4a i natt... Men ääh det är lungt att du kollade. Du var verklien inte den ända. Däremot sålänge du inte tog kort(som andra gjorde) så äre lungt. Förstår dig.



/AmandaVarDet

2009-12-01 @ 13:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0