låten som fick mig le när allt såg grått ut igår



Hejsan...
Igår var halloween festen som vi i elevrådet hade fixat till för alla för att för en gångs skull ha lite kul och få möjligheten att umgås lite med de flästa i skolan. Vill ni veta hur det gick? Det gick skit... Folk blev fulla och tiog sönder lampor, bord och dörrar så jäkla onödigt. De som känner mig vet bra att jag är i behov av en viss kontroll efetrsom det blir knas annars hos mig... Hur gick de då? Jo det slutade med att ja blev arg och så sur att jag för första gången började gråta av att jag var så sur och när de tårarna kom så grät jag för varje lite små sak. Jag glömmde till och med min KUSINS födelsedag som är idag! Asså ah det började okej om jag ska vara ärlig med det knasade till sig totalt i slutet... där har ni en liten del av festen.. Det ända jag vill göra är att tacka resten av elevrådet vi alla skötte det änå ganska bra!

Nu ska jag dra ska på religion snart och måste duscha och fixa mig innan det. Vi hörs senare för jag tror jag bloggar lite mer senare! :)


PUSS

Och en sak till:



Grattis på födelsedagen älskade kusin vitamin!! Hoppas den blir bäst! jag älskar dig <3333

Kommentarer
Postat av: emilie

HAha, klockren låt att börja sjunga på bussen.. ALLA kan ju den xD

Synd att dt blidde som dt blidde dock :/ ni som hade kämpat så med att få dt bra.. :/ <33333

2009-11-07 @ 14:09:37
URL: http://emiilu.blogg.se/
Postat av: becka

ni va jätte duktiga, synd att de blev så mkt knaz :/ Taaack carro men guman de där är en sån ful bild!!!! byt ut den! låten va bäst ju :D<33333 love u guuurl:) <33

2009-11-07 @ 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0