1 år och 8 månader


Jag och Täss i början på "fjortis tiden"

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga... De fick 1 år och 8 månader sluten ungdomsvård. Jag trodde att det skulle få de 4 åren som är max domen man kan få.. Men om man tänker efter riktigt noga så skulle inte det ens vara tillräckligt... allt är så tomt nu bara och jag fattar inte hur man kunde ha gått så långt. Visst avundsjuka säger dem men vad spelar det för roll? Skulle alla gå och mörda folk så fort man blev avis så skulle det inte finnas några personer kvar på denna jord...

det är inte mycke man kan säga än att jag saknar Therese massor.. Visst vi umgicks kanske inte så mycket innan hon gick bort men man hälsade i alla fall på varandra dagligen snackade då och då på msn och satt med varandra på de knasiga lektioner man hade tillsammans. Det gör ont när man tänker tillbaka på den tiden men jag försöker tänka posetivt att få lära känna den underbara människa är mer än vad de flesta fått.

Nu ska jag sova.. Imorn bloggar jag om allmäna saker... LLFU på er människor <3

P.s. För att hedra Therese och hennes minne och för att visa vårat missnöje med domen så träffas vi som vill, Torsdagen den 29 okt klockan 18:00 i sockenplan vid gamla minnesplatsen. Ta med ett ljus som du kan hålla i handen, som vi sedan kommer att tända tillsamans kl 18:15. D.s  (de som inte kännde henne eller inte vet var gamla minnesplatsen är men vill gärna komma och vara med får höra av sig till mig så förklarar jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0