Baila Conmigo

Hola todos! :)

Sitter just nu i ett nystädat rum! Har trallat runt som en städerska hela dagen och städat som bara den men nu är det snyggt och fräsht! Pappa har också städat och nu står han och lagar mat samt lyssnar på musik och gissa om jag vill upp och dansa! Låten får mig att påminna om tiden då vi var i PERU och dansade Salsa typ dag in och dag ut! SydAmerikansk musik får mig alltid på bättre humör! :D
Mina planer för idag är att chilla GALET typ! Klockan 6 ska jag möta upp Anna och vi ska hem till mig och göra hm... vet inte än haha. Men nått hittar vi väll på! Jag vill gärna kolla på " Little Miss Sunshine" som går på 4:an idag klockan 21:30  
Vet ni en sak? Idag åker Nicole till Grekland i en vecka och snacka om att jag kommer sakna henne!!!! Min älskade fru!! <3333


Hoy apredí DANSA PÅ FÖR FAN! :D

Nu ska jag byta om och fixa mig! Vi hörs senare! :) <3 PUSS


Vi är 3:on ingen kan dela på! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0