Dagens! :)

I brist på annat lägger jag in en Dagens "outfit" och Sminkning inte så märkvärdigt igentligen! Eller jo kanske lite eftersom jag ALDIRG lägger upp sånt! :P Men men! Idag var vi ju ute i stan för att säga hejdå till Eric men han var med bara typ en halv timme så ja.. men vi andra luffad runt i stan i alla fall! Sam har spelat in MASSOR med videos idag så de lär väll komma upp någongång snart! Jag var otroligt flummig idag och det GILLADE vi eller hur people? Det dummaste jag gjorde var nog dra ut stolen när Falle skulle sätta sig och han fick lite ont i sin butt :P FÖRLÅT FALLE! :)
Nu måste jag sluta ska sysselsätta min älskade bebis Anna vi ska typ kolla på High School Musical 2! :P  hahah sen ska vi ut och gunga på min fin fina gunga jag har utanför! :)


Linne: Kappahl
Kofta: Ingen aning
Leggings: Gina Tricot
Tubkjol: Åhlens.


Lite foundation, Mascara och solpuder på kinderna :) Håret är ofixat :)


PUSS <3



I gotta feeling!  MIN OCH BÄNANAS LÅT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0