Jag ska till Änna bebis! :)

Tjenare! Nu sitter jag och Anna och sminkar oss snart ska vi åka till tjottahejti! Senare ska vi vidare till älskade Dani! <3  Efter det ska vi tillbaka till anna och där hade vi tänkt och ha en myyysig tjej kväll/ Spa kväll men ansiktsmask och allt det här underbara! :) SÅ KLART KOMMER DET BILDER! :) Igår var vi ju och sa hej då till Erik och senare så luffade vi ju runt lite här och var så jag har sätt ROOOOOLIGASTE videon som Sam filmade igår och jag visste inte att jag var SÅ JÄKLA ROLIG! haha snacka om att skryta! Men det är sant jag garvade som fan! Jag ska försöka få tag i den och lägga upp den senare på bloggen så får ni också se haha ;)

Nu måste jag dra ska lägga lite tapet på ansiktet (or not) Vi får se om jag bloggar senare anna tycker jag är data nörd som sitter vid datan hela tiden haha :P



Jag och Änna! :)

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0