Måndag morgon!

Hejsan!

jag har inte bloggat på länge länge länge jag vet. Men det har varit mycket runt om så jag har inte orkat. Jag vill i alla fall säga att jag lever och att jag har haft det ganska kul! Under tiden jag inte bloggat har jag gjort en hel del. Det var tjej kväll med 80-tals tema hos Nicole, ett otroligt roligt födelsedags firande för Dani på ett buffé i stan med massvis med härliga människor (bilder kommer senare ida).

Just nu sitter jag i vardagsrummet och dricker te. Jag började igentligen klockan 9 idag med elevråd men jag försov mig så jag får börja i samma tid som alla andra roliga människor klockan 10:10 :) Kommer ni ihåg när folk badade för typ en månad sen? De ska göra det idag igen. :O Jag känner mig inte så superfrisk så jag ska inte bada idag. Men jag kanske följer med dem och kollar på och fotar lite fint sådär! :)

Ni får några bilder från den underbara tjejkvällen klicka på bilden för större :


Bebisen och jag :)



en del av det glada gänget! :)


Jag och Emilie

Det finns många många fler bilder men jag måste gå nu! Min buss kommer snart och jag jag måste hinna borsta tänderna och sminka mig lite. så jag lägger upp lite fler bilder från skolan och Danis firande senare! :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0