Many years have passed since those summer days...

Hejsan!

Sitter just nu och filosoferar till Eva Cassidys - Fields of Gold och snackar med Alexandra. Jag har smsat med henne så mycket idag så har jag typ kramp i tummarna! :P

Idag har dagen varit ganska chill med lektioner hela dagen. På Matte lektionen sket jag och Rojan i att plugga ist så skrev vi små meddelanden till varandra. :P Och sen var det engelska där vi läste nån hellt knasig novell som jag inte fattade :P Men kul var den lektionen i alla fall! Sen så hade vi ingen svenska så vi slutade en timme tidigare! :) Sen var jag faktist så duktig att jag promenixade från Högdalen hem till mig! Beach 2010 here i come! :)

Nu hade jag tänkt att berätta om den otorligt roliga fredan då vi firade vår underbara Daniella! Det började med skola ush bush så klart och vi slutade klockan 5 :O Det är riktigt sent! Men vi var på film visning hos AMNESTY INTERNATIONAL och det var intressant med ganska tråkigt. Efter det så luffade vi runt lite i stan jag visade Anna och Nicole kyrkan jag går till varje söndag vi tog några snygga foton där och sen luffade vi runt i gallerian jag köpte stora runda "guldiga" örhängen (de är typ silvriga nu?) och efter det gick vi och träffade alla som skulle vara med på middan och Daniella! :) Sen har jag inte så mycke mer att säga än att jag hade det underbart kul! Jag skrattade sjukligt mycket och när Ehsan höll sitt tal det var not så gulligt och roligt på samma gång haha! Och vet ni jag har det filmat! Det kommer upp snart den laddas på YouTube :)Sen var det Tårta! Efter det trevliga rastaurang besöket åkte vi till Amir och spelade lite tv spel och lekte sanning och konka... Ja så var den otroligt roliga kvällen när vi firade Daniella! :) <3

Bilder:

Utanför kyrkan :)


Coolingar! :)


Jag och frugan! :)


Från vänster Carro, Ehsan och födelsedag barnet Daniella!


Klart det fanns tårta för Daniella!

Den var Ehsan väldigt sugen på!

Och så här slutade det!

Jag skoja bara klart att alla fick smaka en bit! :)

Grattis Daniella! <3

Nu ska jag sussa slänger in videon senare om jag hinner! PUSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0