Äntligen fredag!

WOHO då var det äntligen Fredag det betyder 2 hela dagar av lugn och ro :)
Idag var det iallafall en skön dag i skolan svenska plugg på morgonen + en domkumentär om en snubbe som inte finns (?) sen lunch och Idrott som jag inte var med på eftersom jag var ju sjukling igår. Människorna där gjorde iallafall beep test och gud vad mycke alla pallar i vår skola! :O hellt impad jag blev! skulle aldrig palla så mycke :P Sen skulle det igentligen vara ws men jag gick hem (a) busigt va?

Aja nu ska jag gå och fixa chai latte! Hur gott är inte det? Senare ska jag och min bror kolla på en film, vilken vet jag inte än men vad det än blir så blir det ändå mys. 
Vad som händer senare ikväll har jag ingen aning om. Hittar jag på nått eller inte får vi se jag håller er updaterade:P

PUES!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0