Är förkyld...

hejsan!
Sitter hemma och är sjuk typiskt va? Den här helgen händer det saker och jag sitter hemma själv! Då känner man sig ledsen i ögat...
Men men ikväll ska jag KANSKE till cassie än så länge sa pappa att det inte är nån bra ide..
Under tiden har jag bänkat mig framför tv:n och några gammla godingar nämligen mina bästa vänner VHS disney filmer har valt Skönheten och Odjuret , Aladdin och Lejonkungen alla är käleksfilmer perfekt när man sitter hemma och är deppad? Kanske inte men de är sjukt bra! Tänk att ha en Prins som har bara ögonen för än... Haha men det är ju bara sagor ju.


En av favoriterna!

Lejonkungen II- vi är en
Någon mer som är sjuk som jag?



Pues  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0