Godmorgon!

Klockan är snart 10 och jag sitter och lyssnar på covern ni vet den här. Och jag är faktist superpigg konstigt nog.
Dagens planer är :

KYRKA klockan 12
PLUGGA både matte och svenska samt spanska när jag kommer hem.
ÅKA TILL VÅRBY  och vinka Hej Då till Farmor och Farfar som åker imorn ♥

Så ja det är mina planer idag! ush matte säger jag bara, är det nån smart som orkar pallra sig hit och plugga med mig? Har ni nått annat kul för er? Jag skulle träffat Anna Banan som kom hem från Turkiet nu i natt men hon behöver vila den sötnosen! Och jag fattar henne LUNGT efter en lång resa så måste man ju sova ut och så, men som tur är ses vi i skolan imorn! :D Åh vad jag saknat henne!

Nu måste jag sluta ska börja fixa mig. hm.. vad ska man ha på sig? jag får leta i garderoben :)

vi hörs senare  PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0