halli hallå!


Jag har inte varit på topp när det gäller bloggandet men im sorry! Men jag bloggar nu iallafall:) Jag klickade runt inte länge sen bland alla bilder jag har tagna under sommarlovet. Som typ när min kusin sminkade mig och jag försökte fota det haha fast en och annan bild blev fin, jag lägger in dem snart.:)
Jaja nu har iallafall gymnasiet börjat på riktigt och det känns lite konstigt att få hemläxor och allt sånt att göra man är ju inte van vid det. Men men än så länge har jag lyckats lämmna in allt i tid och just nu håller jag på och skriver vad jag tror kommer hända om 100 år och hur de kommer se ut och så det var deadline till idag men jag stannade hemma för att jag hade sjuukt ont i huvet och mådde inte så bra...  Nu är det lite bättre och då kan jag gå till skolan igen. Woho! :) Jag verkligen gillar skolan har lyckats bli kompis med mååånga (såklart) och alla människorna är super roliga så man blir super glad varje gång man går till skolan:) haha! 
 
Aja nu måste jag fortsätta med Geo läxan så att jag kan skicka in den idag. Imorn är det Fredag! :D

Puss!


Det är socker på läpparna mina kusiner ville testa en sak :P  Och jag har tub topp på mig jag är inte naken som det ser ut på bilden

Röda läppar. Ska man kanske börja ha på sig det?


Kommentarer
Postat av: kawtar

goosh, heta läppar! börja andvända rött läppstift, de var fint :)

2009-09-04 @ 19:32:50
URL: http://kawtaars.blogg.se/
Postat av: kawtar

hah det är lugnt, jag ljuger verkligen inte. de va skit snygg med både socker och rött läppstift eller läppglans, whatever! :D

haha aaaw, taack :)

2009-09-04 @ 19:44:55
URL: http://kawtaars.blogg.se/
Postat av: kawtar

hah det är lugnt, tack du också :)

2009-09-04 @ 20:23:28
URL: http://kawtaars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0