Head, Shoulders,Knees and you know the rest.

Haha först vill jag bara säga att jag inte kom iväg nånstanns eftersom jag inte hade buss kort och eftersom man bor mitt i ingenstanns så fick man stanna hemma. Så ist för det satte jag på låten här nedan och många till på full volym och sjöng och dansade i brist på annat. Haha jag är ju knäpp! Och ni som undrar varför jag började lyssna på denna skumma låt är för att Billal en rolig prick i skolan började med det igår. Han gick runt och sjöng och dansade till den här låten haha och efter att ha hört den en gång så fasnar den! :O Jag lovar Lyssna på den nu! :)



K.I.G. - Head, Shoulders, Kneez & Toez


Pues  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0