Home by myself...

Tjenis. 

Just nu sitter jag på ballkongen med flera lager kläder och täcket upp till halsen, lyssnar på regnet som öser ner och dricker typ den 452 te koppen och har tråkigt! Mamma sa att inte åka till Cassie för att jag skulle lungt ha smittat alla och det är inte nått jag skulle villja att de skulle gå igenom. Jag mår verkligen skit. Iallafall har jag nyss kollat på Skönheten och odjuret så bra film! Och snart ska jag duscha sedan ska jag kolla på Aladdin! Kollade på den lite i skolan nån dag sen när Billal hade med sig sin data... men då var det på Engelska och det är ju inte samma sak. Höra en " En hellt ny värd" det var ju bara knäppt :P haha!

aja nu ska jag hitta på nått att göra.. ha det bäst Pues <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0