Idag var det kalas

Tjenare tänkte att jag skulle göra ett snabbt inlägg för att snart måste jag springa och fortsätta leka med alla barn som är här! Min lillebror firas i alla fall idag och det är massvis med folk här med sina barn, så jag har fått leka hela dagen! haha det har varit kul och ändå hemskt eftersom det har varit bråk och gråt men ändå skratt haha :) Har ingen aning hur länge alla kommer stanna men jag måste snart sätta igång och skriva novellen! och gissa vad INATT KOMMER MIN ANNA HEM FRÅN TURKIET! Hon var borta i en vecka men guuuud så jag saknar henne!<3


Mina kusiner, lilla syster och jag! :) Ser ni vad vi tjejer gjort med läpparna?


Vi skickar pussar till er alla! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Payal <3

hahahahahaha, GUUUUUUUUUUD va sööt du r Karro! Älskar din, era?, färger på läpparna ;)

2009-09-26 @ 22:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0