Inga Bekymmer

Hakuna matata, de är ord som är bra
Hakuna matata, gör att man blir glad
Finns inga bekymmer, man är lycklig var dag .....

Det är vissa dagar man vill ha ett sånt ord som "löser alla problem"  visst skulle det vara bra? Jag skulle nog vara det lyckligaste personen nu? :) Haha
Men nu får alla som läser den här tråkiga bloggen få veta : Jag ska sluta bry mig om all bull shit som sprids. Jag vet nog bäst om det är sant visst?

Snart är Lejonkungen slut och efter det ska jag duscha sen plugga matte och geo så om det finns någon vänlig själ som vill hjälpa mig med det speciellt matte skulle jag vara evigt tacksamm! ush alla har nog fattat att jag hatar matte? :P

Aja ska kolla vidare nu ska Simba springa och möta hans Farbror! haha

Pues  




Kommentarer
Postat av: emilie

sv: du är ju skit söt ju! xD <3

2009-09-13 @ 20:41:18
URL: http://emiilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0