Mama Africa och Mittbena!



Jag har trallat runt med mitt bena hela eftermiddagen känndes som om mitt hår behövde nått nytt så vad tycks? Vågar man traska så till skolan imorn kanske? Haha vi får se!
I alla fall planen var ju att Plugga idag juh visst gissa vad? Jag har inte gjort ett piss! Eller jo jag har skrivit 3 rader på novellen men sen inge mer, FAN men när jag kommer hem senare så ska jag sätta mig och skriva klart den jäveln! hihi nu är jag sur! Då kanske ni undrar vad jag gjort ist? Jo hade en inpackning i håret som jag sen glömde bort och hade i en och en halv timme och lyssnade på en suuuperbra låt som Billal spelade för mig i torsdags! Hihi man vill bara dansa till den och den är sjuuukt skön! Älskar den fan!

Vi ses senare ikväll! PUSSSS <3


LÅTEN som jag trallat på hela dagen :)  Panetoz - Mama Africa


Kommentarer
Postat av: Elisa

Jag tycker det var finast med snebena! :):):)

2009-09-29 @ 13:55:37
Postat av: lillsyrran xD

Du är ju ba fulast med mittbena! men du e inte fin med snebena häller!:P



// snygga lillsyrran

2009-12-23 @ 13:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0