Plugg plugg plugg!

Hejsan!

det var länge sen visst? Men men sånt händer idag hade jag studiedag och planen var att plugga hela dagen men FUCK också så ska jag inte lyckas hålla det och ist sitter jag och youtubar eller nått annat tråkigt under dagen och sen märker man att klockan är mycke och får stressa sig till Farsta för att möta mamma och köpa en skinn jacka (ja ni hörde rätt jag äger just nu en sådan) samt rött rosa läppstift (vad ska det vara bra för?) och sen får man gå vidare till en super rolig teater och komma hem klockan 9 och märka att man missat Idol som man känner att man bara måste se för att annars blir man en NOOB för man hänger inte med vad som hände annars. Så man vet att inan man går och lägger sig ska man gå in på TV4 och kolla på det man missade samt att man har värsta brevet kvar att skriva som bara MÅSTE vara klart till imorn annars så slaktas man, och hur ska det gå när ögonen stängs p.g.a att man suttit och snackat i telen med en person hela natten så att man bara sovit i 2 timmar.

AHHHHHH PANIK FÖR FAN!

Ni som fattade detta kompiserade inägget borde få ett pris! nu måste jag plugga vidare  ush! Pues

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0