Sitter i skolan!

Tjenare!

just nu sitter jag i skolan och lyffar med Anna Alex och Nicole när jag igentligen borde gå igenom spanskan och franskan eftersom jag har lektion snart men det är mycke roligare att lyssna på när Anna pratar italienska! Hon har så rolig koppling till allt som tex: Färskpressad Juice- spremutta (lr nått) och anna kommer ihåg det genom att säga sperma och mutta! haha hon är så söt!  jag mår i alla fall bättre idag och jag är faktist suuuuper glad inga ledsna miner idag int! :) eller det är fett tomt för att naturarna är typ booorta! Eller de har lämnat oss de är i KNC. :P

det blev ett flumm inlägg men ändå! Nu måste jag sluta och faktist gå igenom språket! :)

Ha det bäst! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0