Snart är det dags att sussa!

Har precis lyckats roffa åt mig datan en snabbis och bestämmde mig att BLOGGA! Det är en udda prioritering av mig men men. Idag har dagen varit ganska okej! Jag fick ÄNTLIGEN träffa min bebis Anna Banan som kommit hem från TURKIET hon var borta i en hel vecka fattar ni hur länge det är?:O GUUUD SÅ JAG HAR SAKNAT HENNE! Jag fick ett super gullit armband av henne det är rosa! :) Jag visar den nån dag!
Ni kan aldrig gissa frillan på mig idag! jag vågade faktist ha MITT BENA haha så duktig är jag! :) Efter skolan gick jag anna billal och några till och käkade kebab eller dem käkade jag var konstigt nog inte hungrig. Medans de satt och käkade maten så lyckades jag tänka på mycke skit som händer i livet (vi går inte in på det här) och typ deppade ner mig så jag var inte så social mot dem... och nått hellt mysko hände på vägen hem, jag satt och tänkte på samma bullshit och utan att jag märkte det så började det rinna tårar på mig och det är första gången jag gör nått sånt på BUSSEN. Kan gissa att tjejen som satt mitt imot mig undrade vad det var för fel! haha!

Aja det är lite kort under dagen typ. Kanske inte världens roligaste inlägg men men!

PUES <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0