Tjenis!

Haha alla har svarat penis så blir inte förvånad att ni tänker samma sak när jag säger så. Haha :)

Aja idag var det skolan och oj va kul och sorligt man kan ha det på en dag. iallafall hela dagen bestog av musik dans och lektioner i stort sett och det var faktist skit skojsigt! :) Senare efter skolan tog jag tvärbanan och hoppade av i gullmars där jag oväntat nog träffade Cassie som satt och väntade på engla och när vi alla var på plats så sa jag att jag hade tänkt gå till thess grav och undrade om de ville med och de ville dem så vi begav oss till skogskyrkogården där vi letade i evigheter men hittade hennes superfina grav. Vi satt där en stund jag skrev ett långt brev som jag lämnade där skönt att skriva av sig och sen bestämmde vi 3 att vi skulle gå hem från skogskyrkogården och det var suuper skönt på vägen hittade vi en lekpark och de som känner mig kanske fattar vilken lycka det var för mig! :D Iallafall så lekte i där en stund och sen var det bara tt promenixa hem. Ja så såg min dag ut :)

BILDER


Det är galna dagar i skolan så ja det blir som det blir <3


Billal kan nån gissa vad han gör? heads shoulders kneez and toez ,dansen så klart :)

¨
Aron COOOLING :D



Jag och Anna bebis! :)

Aram på gott humör som vanligt! :)

Jag

Kolla hur snygg tess grav är <3

Thess grav efter att jag la dit mitt blev. Saknar dig gumman <3


Lite kul måste man få ha i livet :)


LOVE <3

aja nu MÅSTE jag plugga annars så blir det smisk på fingrarna av ana inte kul PUES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0